Att vi hamnar över resterande hus, inte knyter an befintliga hus i området och att det inte finns ett naturligt avslut på tomten som går mot idag ett kalhygge ?
Och detta är inte centralt utan mitt ute i ingenstans där alla hus ligger högt och lågt..
Ingen av grannarna ser nått negativt med platsen.

Jag förstår dom om detta hade varit i nått centralt område men bygger ju inte här för att ha nära grannar precis.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.