Hej!
Skulle uppskatta all hjälp jag kan få då vi inte köpt hus tidigare men har hittat ett vi är intresserade av nu med förhandsvisning i helgen.
Säljarna har bott där i 40 år och verkar inte riktigt pallat ta tag i de tråkiga delarna tycker jag, såsom taket, uppvärmning och källarn, sen har även kök och badrum släpat efter.
Blir något osäker kring riskerna, som att det kan finnas fuktskador i virket, hur undersöker man det?
Sen även källaren, kommer det krävas dränering kanske, han skriver att det är omfattande.
Ja nu när man skriver ner allt låter det lite galet men hoppas kunna få det till en rimlig peng och göra tak, byte till värmepump och kök typ direkt vid tillträde.
All feedback är tackam, har inte haft att göra med liknande grejer förut.
Tack