Hej, skulle behöva hjälp med att installera en Plejd dosdimmer. På bilden ni ser så ska pucken sitta i mitten, där finns idag 2 st tändtrådar och en fas. Båda tandtrådarna ska användas i pucken. Finns det någon vänlig själ som enkelt kan beskriva hur jag kopplar in det?
Mvh
Daniel
Mvh
Daniel
Du har troligen löst detta men jag använder nästan alltid Plejd WPH-01 tillsammans med puckarna. Inkoppling L= Fas N= Neutralledare Sinuskurvan till vänster går till drivdonet. Med WPH-01 kan du styra flera puckar enheter, t.e.x trappkoppling som du konfigurerar i appen.D Daniel Lindahl1 skrev:
D Daniel Lindahl1 skrev:
Klicka här för att svara



