Ja, typiskt att man faller för en dyr tapet :D
Tips är ju annars att kolla www.allaannonser.se/ och se om någon säljer överblivna rullar eller om det finns en köp/sälj-sida på facebook som tar annonser från ditt område.
Annars är ju Fioton som finns på Bauhas, Flugger färg mm billiga och de har en del trädmönster, tex denna

fast du Berne88, jag tycker du ska köra på Cole and son och bara en vägg, för den tapeten är så himla läcker!!!

• Gilla
berne88
  • Laddar…
pillan71 skrev:
fast du Berne88, jag tycker du ska köra på Cole and son och bara en vägg, för den tapeten är så himla läcker!!!
hahahaha..... då är frågan vilken vägg?

De måste ha skrivit fel, priserna på andra sidor är en tiondel av det priset, se tex denna

Redigerat: Nej nu såg jag, på ena sidan är priset per m2 och på andra för Bredd & Höjd 360 cm x 270 cm.

Det är per kvm så det kan not stämma, då den jag länka är väldigt stor

berne88 skrev:
hahahaha..... då är frågan vilken vägg?

jaru, den största förstås ;)

Här går det inte fort:P har inte hunnit börja riktigt ännu, utan har fått gjort ordningen matsalen först:) med fiskbensparkett.. , men nog om det...

har i alla fall bestämt mig att det blir en ny tapet, på väggen där dörren ner till källaren, mot trappen, inte alls stort, men det blir nog någon träd likande fond vägg. men skulle vilja ha någon form av möbel, då det enda som finns idag, är en stor spegel, hyllan ovanför elementet. å en hatthylla som jag har ägt i över 10år, har i alla fall fått den omålad 1 gång.

har ni några tips?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.