Tane Fasth #1 Medlem · 2 inlägg 11 maj 16:30 Tane Fasth Medlem 2 inlägg 11 maj 16:30 #1 Min snickare blev inte glad. Jag har bara köpt trä fönster hittills - hade ingen anning det behövdes 😩 Vi har extra plats lodrätt. Har någon gott genom samma process? De är till en sommarstuga byggt 1958. September
Min snickare blev inte glad. Jag har bara köpt trä fönster hittills - hade ingen anning det behövdes 😩 Vi har extra plats lodrätt. Har någon gott genom samma process? De är till en sommarstuga byggt 1958. September
Rasmus95 #2 Renoveringsnovis · Nynäshamn · 48 inlägg 11 maj 16:48 Rasmus95 Renoveringsnovis Nynäshamn 48 inlägg 11 maj 16:48 #2 Vi har gjort samma och vi tänker montera en 22 mm bräda i nederkant som vi kan fräsa in ett spår i.
Tane Fasth #3 Medlem · 2 inlägg 12 maj 19:48 Tane Fasth Medlem 2 inlägg 12 maj 19:48 #3 Tack Rasmus. Snickaren bestämde att fastna en lite tunnare bredda på karmens underkant. Ingen fräsning, blecket ska passa mellan bräden och karm 🤞
Tack Rasmus. Snickaren bestämde att fastna en lite tunnare bredda på karmens underkant. Ingen fräsning, blecket ska passa mellan bräden och karm 🤞