Z ZipLock #1 Husspekulant · Uppland · 1 844 inlägg 19 mar 2023 20:09 ZipLock Husspekulant Uppland 1 844 inlägg 19 mar 2023 20:09 #1 Har en garderob med trådbackar av okänt ursprung. Nu skulle vi vilja komplettera med likadana backar. Jag har letat men inte hittat någon tillverkare. Är det någon som känner igen dem? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Har en garderob med trådbackar av okänt ursprung. Nu skulle vi vilja komplettera med likadana backar. Jag har letat men inte hittat någon tillverkare. Är det någon som känner igen dem? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Z ZipLock #2 Husspekulant · Uppland · 1 844 inlägg 23 mar 2023 18:11 ZipLock Husspekulant Uppland 1 844 inlägg 23 mar 2023 18:11 #2 Svarar mig själv efter en massa googlande: Skenan heter "Pelly Universal Runner" och gissningsvis är väl backen också av märket Pelly.
Svarar mig själv efter en massa googlande: Skenan heter "Pelly Universal Runner" och gissningsvis är väl backen också av märket Pelly.