Hej!
Jag är i full fart med min köksrenovering.
När jag igår ställde kyl och frys på plats så fick jag huvudbry!
Efter invägning så att dom står rakt så fick jag problem.
När jag ska öppna frysen så "följer" hela skåpen med.
Jag får sticka in ett finger mellan dörrarna och hålla mot i frysens stomme.
Först tänkte jag att det kanske var för att den var precis ikopplad och att dörren sög så hårt.
...men problemet kvarstod i morse.
Hur ska jag lösa detta? Kommer det lösa sig själv, när jag fyller skåpet (tomt idag).
Hoppas ni förstår mitt dilemma, och min luddiga beskrivning mitt i stressen på jobbet.
Tack på förhand!
/Johan