1 457 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hjälp! För många starlock-tillbehör att välja mellan
Nu slog jag till i alla fall och skaffade en sån där oscillerande multitool. Den är tänkt att använda till de där vanliga uppgifterna som att såga, kapa lite spik, och slipa, och vad nu den kan tänkas vara bra för.
Men letar jag runt på nätet, för att se vad som kan vara lämpligt, blir jag lätt förvirrad, då det finns så mycket. Då tillbehören är rätt dyra, tänkte jag försöka undvika så få felköp som möjligt.
Finns det någon översikt? Några måste ha?
Men letar jag runt på nätet, för att se vad som kan vara lämpligt, blir jag lätt förvirrad, då det finns så mycket. Då tillbehören är rätt dyra, tänkte jag försöka undvika så få felköp som möjligt.
Finns det någon översikt? Några måste ha?
Okej. Trekant för slip, såg för metall respektive trä. For väl börja där med det enklaste.
Köpt och använt. Visserligen fanns det bara för metall/trä, inte bara metall, men den kapade spikarna fint ändå.
Den här multitoolen från Makita är enda verktyget jag har som vibrerar i stället för att på något sätt snurra. Ett riktigt bra och mångsidigt verktyg.
Men finns det någon större slipplatta än den där trekanten? Och mindre också för övrigt.
Den här multitoolen från Makita är enda verktyget jag har som vibrerar i stället för att på något sätt snurra. Ett riktigt bra och mångsidigt verktyg.
Men finns det någon större slipplatta än den där trekanten? Och mindre också för övrigt.
Klicka här för att svara