Behöver ta bort ett par sektioner av mitt staket för att skapa fri väg till borrigg som ska komma och borra för bergvärme om tre dagar. Har lossat sektionerna från intilliggande sektioner, och tagit loss skruven från stolpspjuten/jordankarna. Försökt rycka uppåt, men får inte loss stolparna, har någon nåt bra tips?
Se bild som visar hur nederdelen av stolpspjuten ser ut.
Tack på förhand!
Se bild som visar hur nederdelen av stolpspjuten ser ut.
Tack på förhand!
Klicka här för att svara

