Är det för lågt statiskt tryck vid pumpen så kan det bli kavitation som gör att pumpen 'slirar'. Men det är inte heller problemet för TS utifrån de beskrivningar som getts i tråden.
 
Jag är inte heller rörläggare, men har tömt, byggt om och fyllt mitt system tillräckligt många gånger för att ha råkat ut för samma problem. Därför vet jag också att det funkar.

I de flesta fall klarar säker pumpen av att trycka bort luften. Ibland går inte det.

Eftersom TS kört fast, och behöver nya idéer behöver vi lösningar som ligger utanför boxen. Detta kan vara en som kan vara värd att prova om inget annat funkar.
 
Kalle91
D Daniel 109 skrev:
Det är ett en rörssystem va?
Stämmer
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.