J Jimman811 #1 Medlem · Västra götaland · 151 inlägg 3 maj 2020 16:04 Jimman811 Medlem Västra götaland 151 inlägg 3 maj 2020 16:04 #1 Fick precis silikon på trägolv, ek om de spelar någon roll. Lyckades skrapa upp de med rakblad men hur blir man av med den feta ytan som är kvar? //Jimmy
Fick precis silikon på trägolv, ek om de spelar någon roll. Lyckades skrapa upp de med rakblad men hur blir man av med den feta ytan som är kvar? //Jimmy
S Snappahaneklanen #2 Husägare · Klagshamn · 285 inlägg 3 maj 2020 16:06 Snappahaneklanen Husägare Klagshamn 285 inlägg 3 maj 2020 16:06 #2 Tvätta med lacknafta. Så står det iaf på tuben när jag använt silikon.
J Jimman811 #3 Medlem · Västra götaland · 151 inlägg 3 maj 2020 16:16 Jimman811 Medlem Västra götaland 151 inlägg 3 maj 2020 16:16 #3 S Snappahaneklanen skrev: Tvätta med lacknafta. Så står det iaf på tuben när jag använt silikon. Grymt, tack för snabbt svar. De verkar ha funkat
S Snappahaneklanen skrev: Tvätta med lacknafta. Så står det iaf på tuben när jag använt silikon. Grymt, tack för snabbt svar. De verkar ha funkat