Hallå allihopa.
Har ett litet hus som behöver en massa kärlek och omvårdnad. Ett av momenten är att bräfodra om och fixa en ny entré då taket idag är i stort behov att bytas ut/förbättras lika så dörren samt lösa problemet med att de satt fasaden indikt med betongtrappan och därför leder massa fukt.

Min dröm vore att bygga en ordentlig farstukvist (eventuellt bygga ut hallen helt då den är för liten idag) men vet inte riktigt hur jag ska lösa det eftersom källartrappen är precis bredvid.
Som det är idag svär man varje gång man kommer hem med händerna fulla av saker och dörren öppnas åt fel håll anser jag och väggen till källaren är ivägen.

Källartrappen måste kunna användas så den går inte att fylla igen. Har klurat på att bygga enbart två luckor över och där vänstra sidan är lite smalare mot den högra.
Finns det Någon vänlig själ här inne som har tips och förslag?

Tack!
/hälsningar tummen mitt i hand.

• Röd stuga, vit dörr, fönster, källaringång, gräs, betongtrappa, dagtid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Röd trähusfasad, vit dörr med fönster, stentrappa, vit räcke, blomlåda, oputsad, lätt slitage, grönt gräs.
    Skapa konto
  • Trasig trädörr, betongtrappa med löv, röd trävägg, eluttag, sladd, övergivna fästen på vägg.
    Skapa konto
  • Röd stuga, sprucken tegeltak, fönster, skadad hundkoja, grön gräsmatta, utomhus i dagsljus.
    Skapa konto
  • Träfasad, vit dörr, fönster, trädgårdsredskap, leksaker, bil, träd, klar himmel, veranda, landsbygd, dagtid.
    Skapa konto
Så här kanske.

• 3D-modell av ett litet hus med måttangivelser, veranda, steg och två fönster.
    Skapa konto
T ToreJ01 skrev:
Så här kanske.
Men wow vad snyggt du kom på! Se visste att man kunde få hjälp av klocka och påhittiga personer här inne! Tack!! 😁😁😁

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.