Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet var det går att hitta konsoler som passar skenan på bilden?
Skenan är 1498 mm lång och har beställningsnummer 7469. (Tyvärr hjälper det inte om jag inte vet var prislappen kommer ifrån.)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bästa svaret
Jag hittade bara massa andra väggskenor från jem & fix, byggmax, clas ohlson, Habo och hornbach. Försökte söka på beställningsnumret och väggskena också, men failade.D Dilato skrev:
Om du hittade dem på Google antar jag att du inte vet om det finns andra med samma mått på konsolerna. 30 cm varianten var ju inte i lager.
Jag är 66 år gammal så jag känner till dom flesta konsollsystem.G Gramphos skrev:
Som pensionerad IT-konsult (programmerare) har jag lärt mig hur man söker, jag har haft internet sedan 1992 (Swipnet) och använde då Gopher och Mosaic.
Jag skrev mitt första datorprogram 1977.
Jag tänkte köpa just den sortens väggskena från Harald Nyborg. Men jag måste veta bredden på skenan, eftersom jag har tänkt att sätta den i dalgången på korrugerad plåt. Och Haralds kundtjänst är inte sådär jättesmidig har jag märkt..
Är det någon som har den här skenan och kan mäta bredden på skenan exakt?
Är det någon som har den här skenan och kan mäta bredden på skenan exakt?
Hej, har en liknande fråga.
Behöver två konsoller som passar väggskenan.
Se bilder.
Hoppas någon kan hjälpa mig få reda på vad jag behöver veta och var ett par som passar kan finnas.
Kanske någon här på bygga hus har två stycken rent utav.
Tacksam för hjälp.
Mvh Annelie
Behöver två konsoller som passar väggskenan.
Se bilder.
Hoppas någon kan hjälpa mig få reda på vad jag behöver veta och var ett par som passar kan finnas.
Kanske någon här på bygga hus har två stycken rent utav.
Tacksam för hjälp.
Mvh Annelie
Biltema har något liknande iafAvsAnnelie skrev:
https://www.biltema.se/bygg/forvari...ystem/vaggskena-1800-mm-deln-50-mm-2000062235
Den borde det. Delningen som är 50mm tolkar jag som början på ett hål till början på nästa hål. Enligt din bild är ett hål 2cm och mellanrummet 3cm. Men enklast är så klart att mäta på plats i butiken innan man köper så är man lite mer säker. Annars finns öppet köp.