1 579 läst · 2 svar
2k läst
2 svar
HJÄLP behöver jag med val av tapeter och fondvägg!
Har haft ca 40 pärmar hemma men jag får inte ihop någe bra! Vad har ni alla andra ? Jag har kikat lite på denna som fondvägg i tv rummet http://www.photowall.se/img/interiors/zoom/45130-3.jpg Vad tycker ni om denna?
det är kök matsal och tv rum som ska tapetseras det är rätt öppen planlösning med en murstock i mitten! Kom med massa förslag !!!
det är kök matsal och tv rum som ska tapetseras det är rätt öppen planlösning med en murstock i mitten! Kom med massa förslag !!!
det är ju inne med ganska ljusa färger på övriga väggar och lite mer "krydda" på fondväggen.
Hur mycket Du vill "ta i" beror väl på hur fort Du vill tapetsera om och vilka pengar Du rör Dig med...
Det är som sagt modernt med en kraftigt avvikande fondvägg till diskreta övriga väggar. Dock lär Ni lessna fortare ju mer extremt mönster Ni sätter upp.
Om det är öppen planlösning kan Ni kanske ändå få det följsamt för ögat genom att välja ton-i-ton, liknande mönster.
Det är ju i och för sig ganska billigt att bara tapetsera om EN vägg, även om det kan dra iväg med riktigt dyra fondtapeter, fototapeter...
Det är som sagt modernt med en kraftigt avvikande fondvägg till diskreta övriga väggar. Dock lär Ni lessna fortare ju mer extremt mönster Ni sätter upp.
Om det är öppen planlösning kan Ni kanske ändå få det följsamt för ögat genom att välja ton-i-ton, liknande mönster.
Det är ju i och för sig ganska billigt att bara tapetsera om EN vägg, även om det kan dra iväg med riktigt dyra fondtapeter, fototapeter...
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Behöver hjälp i val av reglar och isolering
Byggmaterial & Byggteknik -
Behöver hjälp med vattenpump ! Alla råd och tips välkomnas!
Vatten & Avlopp -
Behöver hjälp med ideer om växtval.
Trädgård allmänt -
Behöver hjälp med färgval till gult mexitegel. Vi målade d bruna svart ink garageport.
Fasad -
Behöver hjälp angående VVS faktura som känns väldigt fel.
Vatten & Avlopp