Nu har jag och min man hittat vårat drömhus och frågan är vad det kan kosta. Det är från Modulenthus och heter Ekerö, någon som vet vad det kostar? jag har mailat men inte fått något svar ännu. Jag misstänker att det är jättedyrt eftersom det är så stort :(
 
Ja du det borde kosta ca 13000 kr/kvm* 240 kvm = 3,1 MSEK. Men det är ju bara att ställa en fråga. De kommer säkert inte ge ett pris direkt.
 
Den ligger nog på runt 2.9, exkl tomt, schakt och allt runtomkring vatten avlopp m.m Men beroende på vad tomten kostar så 3.5 borde vara rimligt + tomt förstås..
 
Oj! mycket pengar men jag förstod att det skulle vara dyrt.
 
Vi kan ju bara glömma att det går att bygga så dyrt hus i våran lilla stad :'(
 
Inte glömma förräns man frågat.... ;)
 
Nej, det blir för dyrt varje månad att betala sådana lån.
 
Vi var på väg att bygga ett sådant ;D men vi nöjde oss med Eksjöhus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.