sebohman #1 Medlem · 57 inlägg 8 jun 2020 09:44 sebohman Medlem 57 inlägg 8 jun 2020 09:44 #1 Hej jag har en fastighet som jag ärvt. Tänkte bara kolla om någon vet vad detta är? Hittade den inom min fastighet nere vid diket. #hitta #tomt #tomter
Hej jag har en fastighet som jag ärvt. Tänkte bara kolla om någon vet vad detta är? Hittade den inom min fastighet nere vid diket.
H HSP #2 Medlem · Dalarna · 2 796 inlägg 8 jun 2020 09:46 HSP Medlem Dalarna 2 796 inlägg 8 jun 2020 09:46 #2 Bild skulle underlätta...
sebohman #3 Medlem · 57 inlägg 8 jun 2020 09:47 sebohman Medlem 57 inlägg 8 jun 2020 09:47 #3 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
D Daniel 109 #4 Medlem · E · 39 681 inlägg 8 jun 2020 09:49 Daniel 109 Medlem E 39 681 inlägg 8 jun 2020 09:49 #4 Det är en hydrofor på bilden.
T Turbo_Tail #5 Medlem · Österbotten · 596 inlägg 8 jun 2020 09:49 Turbo_Tail Medlem Österbotten 596 inlägg 8 jun 2020 09:49 #5 Killgissning #1: Hydrofor
T Turbo_Tail #6 Medlem · Österbotten · 596 inlägg 8 jun 2020 09:49 Turbo_Tail Medlem Österbotten 596 inlägg 8 jun 2020 09:49 #6 T Turbo_Tail skrev: Killgissning #1: Hydrofor Ahh, 2:a på den.
sebohman #7 Medlem · 57 inlägg 8 jun 2020 09:51 sebohman Medlem 57 inlägg 8 jun 2020 09:51 #7 Jasså, antar att denna inte används då jag har kommunalt vatten?
H HSP #8 Medlem · Dalarna · 2 796 inlägg 8 jun 2020 09:53 HSP Medlem Dalarna 2 796 inlägg 8 jun 2020 09:53 #8 Används inte vid kommunalt vatten
tttomten #9 Renoverare · 3 098 inlägg 8 jun 2020 09:55 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 8 jun 2020 09:55 #9 sebohman skrev: Jasså, antar att denna inte används då jag har kommunalt vatten? Gissningsvis för egen bevattning från diket.
sebohman skrev: Jasså, antar att denna inte används då jag har kommunalt vatten? Gissningsvis för egen bevattning från diket.
sebohman #10 Medlem · 57 inlägg 8 jun 2020 09:57 sebohman Medlem 57 inlägg 8 jun 2020 09:57 #10 tttomten skrev: Gissningsvis för egen bevattning från diket. Nja, man kan knappt kalla det dike då det aldrig samlas vatten där men är nära vägen rättare sagt
tttomten skrev: Gissningsvis för egen bevattning från diket. Nja, man kan knappt kalla det dike då det aldrig samlas vatten där men är nära vägen rättare sagt
tttomten #11 Renoverare · 3 098 inlägg 8 jun 2020 10:07 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 8 jun 2020 10:07 #11 sebohman skrev: Nja, man kan knappt kalla det dike då det aldrig samlas vatten där men är nära vägen rättare sagt Synd, gratis bevattning är guld.
sebohman skrev: Nja, man kan knappt kalla det dike då det aldrig samlas vatten där men är nära vägen rättare sagt Synd, gratis bevattning är guld.
tttomten #12 Renoverare · 3 098 inlägg 8 jun 2020 10:09 tttomten Renoverare 3 098 inlägg 8 jun 2020 10:09 #12 Kolla om du kan se vart slangarna går....borde finnas en in o en ut.
sebohman #13 Medlem · 57 inlägg 8 jun 2020 10:09 sebohman Medlem 57 inlägg 8 jun 2020 10:09 #13 Tycker det fortfarande är märkligt för jag hittar ingen gammal brunn. Huset har varit familjeägt sedan 1912
Tycker det fortfarande är märkligt för jag hittar ingen gammal brunn. Huset har varit familjeägt sedan 1912
D Daniel 109 #14 Medlem · E · 39 681 inlägg 8 jun 2020 12:17 Daniel 109 Medlem E 39 681 inlägg 8 jun 2020 12:17 #14 Då borde det nog finnas en brunn.