Hej skulle någon kunna säga mig var jag hittar mina PM i mobilen? Alltså var kommer jag åt dem? För de försvinner väl inte efter en tid? Med vänlig hälsning, Ulf
 
Det har löst sig..
 
Även om man löser frågan själv så är det bra att skriva hur man löste problemet.
Här kommer lösningen, om någon i framtiden söker svar på samma fråga:
Meny - "egna användarnamnet" (så att undermenyn öppnar sig) - Inkorg
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Åh! Tack jag har alltid växlat till desktop-läge vilket är sådär lagom meckigt på en mobil... :)
 
S
Demmpa skrev:
Även om man löser frågan själv så är det bra att skriva hur man löste problemet.
Här kommer lösningen, om någon i framtiden söker svar på samma fråga:
Meny - "egna användarnamnet" (så att undermenyn öppnar sig) - Inkorg
jupp, kanon att även fylla i gamla trådar med nya ideer/lösningar.
 
Helt rätt, jag borde svarat men var upptagen med att bygga...
 
S
UlfTolf skrev:
Helt rätt, jag borde svarat men var upptagen med att bygga...
glöm inte ta bilder :wow gör det inte jobba istället så det blir färdigt!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.