2 591 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Hilti skruvplugg
Ska köpa in skruvplugg att fästa bärlina i tegelfasad med, och ser att Hiltis skruvplugg 10/140 är poppis här 
Googlar men hittar dåligt. Kollar Hiltis hemsida och shit vilken mängd olika pluggar det finns! Nån som kan förtydliga vad det är jag letar efter - exakt namn eller kanske en länk?
Googlar men hittar dåligt. Kollar Hiltis hemsida och shit vilken mängd olika pluggar det finns! Nån som kan förtydliga vad det är jag letar efter - exakt namn eller kanske en länk?
Har för mig att det var Hilti fasadplugg HRD-UFS art.nr: 00066456 som jag använde när jag monterade bärbalken i lecastenen.
Om det nu inte var den så är den iallafall väldigt lik till utseende.
Om det nu inte var den så är den iallafall väldigt lik till utseende.
Produkter som diskuteras: "fasadplugg"
Fasadplugg
Fasadpluggar är särskilt utformade för att ha hög hållfasthet och används ofta i grövre material såsom betong och natursten. De är också utmärkta för montering av plåt. Med sin robusta konstruktion kan de hantera stora belastningar och
Läs mer
Köpte fasadplugg på Byggmax idag, och j*vlar vilken skit...
5 av 8 smälle av på mitten utan vidare belastning. Lär bli Hilti för mig nu oxå...
Men så surt att lära sig den hårda vägen, hoppas jag kan hjälpa någon med denna infon i alla fall!
5 av 8 smälle av på mitten utan vidare belastning. Lär bli Hilti för mig nu oxå...
Men så surt att lära sig den hårda vägen, hoppas jag kan hjälpa någon med denna infon i alla fall!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden