1 068 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
hhhmmmmmmmm?
Efter mkt tänkande och snurrande har jag bestämmt mig för att en svart soffa (sanford från Ilva) till våra andra möbler inte kommer att passa in, nu har jag varit och tittat mig omkring igen. 2 soffor hittade jag som va både enormt snygga och väldigt sköna.
titta på dem under www.furninova.se
de heter Albany och Maserati. De ska isåfall vara klädda i Mörkbrunt skinn utan stickningar för att inte sticka ut för mkt och för att hålla oss i den stilen vi har och vill behålla. Vilken soffa tycker ni passar bäst till mio´s soffbord Shiva???
Tack snälla alla gulliga som hjälper mig.
Tänk er min miljö som kaffe/bruten vit/ mullvards brun och nogat.
TACK!!!
titta på dem under www.furninova.se
de heter Albany och Maserati. De ska isåfall vara klädda i Mörkbrunt skinn utan stickningar för att inte sticka ut för mkt och för att hålla oss i den stilen vi har och vill behålla. Vilken soffa tycker ni passar bäst till mio´s soffbord Shiva???
Tack snälla alla gulliga som hjälper mig.
Tänk er min miljö som kaffe/bruten vit/ mullvards brun och nogat.
TACK!!!
Skall jag vara helt ärlig tycker jag inte att den strama stilen på sofforna går ihop med det bordet alls. Ska du promt ha kvar bordet tycker jag snarare att du skall välja något i stil med lyon eller kanske paros som är lite rundare i formen.
Men som tur är har ju inte alla samma smak
Men som tur är har ju inte alla samma smak
Måste hålla med Tokan. Tycker inte heller dessa soffor passar i stil med soffbordet. Eftersom du verkar ha bestämt dig för en typen av soffa, kanske du ska byta soffbord. Men som sagt, smaken är olika och om du tycker de fungerar bra ihop, så är det upp till dig. Det är du som ska leva med möblerna. De kanske fungerar i rätt rum, med rätt belysning, och rätt tavlor, kuddar, tapeter, matta och andra detaljer. Men eftersom du frågar här, så svarar JAG, att JAG inte skulle ha valt dessa tillsammans.
Klicka här för att svara