Jag har valt ikeas bodbyn off white undrar vilken bankskiva och golv som Passar
Tra .ek ser fint ut men jag ticker man kan trotna po det .efter ett tag .
Personligen man ska inte ha vitare nyanser an sjalva skopet det can gora skopet mer gulactigt ?
Vad tror ni?
Tra .ek ser fint ut men jag ticker man kan trotna po det .efter ett tag .
Personligen man ska inte ha vitare nyanser an sjalva skopet det can gora skopet mer gulactigt ?
Vad tror ni?
Mörkt trä och vitt ger en sober och snygg kontrast, dvs välj "samma" nyans på bänkskiva och golv.
Valnöt, bränd ek tex.
Alt en mörkgrå, antracit el tom svart laminat funkar också till dom vita luckorna.
Golvet kan du då välja mer fritt beroende på vad som finns för övrigt. Tex ek parkett, en ljus laminat etc ..
Valnöt, bränd ek tex.
Alt en mörkgrå, antracit el tom svart laminat funkar också till dom vita luckorna.
Golvet kan du då välja mer fritt beroende på vad som finns för övrigt. Tex ek parkett, en ljus laminat etc ..
Tack mazen undrar ockso po en svart sten eler morkgro
Men sten a onodigt dyrt 3000 kr per meter po ikea vet nogon vart man kan kopa rimligt pris?
Dare mother vilken mosaik eler klinkers some passar alltso vilken farg? Sjalv har tankt gro stenmotiv
Men sten a onodigt dyrt 3000 kr per meter po ikea vet nogon vart man kan kopa rimligt pris?
Dare mother vilken mosaik eler klinkers some passar alltso vilken farg? Sjalv har tankt gro stenmotiv
Husägare
· Västerviks kommun
· 466 inlägg
Jag har IKEA:s Bodbyn offwhite i mitt kök. Till det har jag deras svarta laminatskiva och svarta handtag. Har grått kakel som stänkskydd och vit ask på golvet. Jag är nöjd med mina val! 
Klicka här för att svara