Hej!
Har för tillfället självdrag men tänkte installera FTX på kallvinden och skulle behöva lite råd om vilket aggregat man ska gå på.
Huset är ett 1-planshus på totalt 120 kvm.
4 rum och kök samt tvättstuga.
Hittade två olika aggregat från Östberg som verkar intressanta;
Heru 75 S 2A och Heru 100 S ECA.
Något jag bör tänka på? Är de tillräckliga för husets yta? Är det bra kvalitet på prylarna?
Tack!
MvH /Ola