2 847 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Hernia 1870
Hejsan! Jag och min man funderar på att tapetsera om vardagsrummet med NW tapeter, vi håller på att göra upp en kostnadsplan men kan inte hitta något pris på Hernia 1870 lim som det står är bra att använda till NW tapeter, är det någon som kan hjälpa till? 
Hernia 1870 används väll bara till papperstapeter?
Jag hade rekommenderat Hernias Trio Lim eller Coloramas Kombilim vilket är väldigt likvärdiga i kvalitet. (Har hört att det är samma men jag har inget som styrker uttalandet.) Hernia har dessutom ett NW-lim som är gjort för enbart NW-tapeter om jag inte minns helt fel.
Jag hade rekommenderat Hernias Trio Lim eller Coloramas Kombilim vilket är väldigt likvärdiga i kvalitet. (Har hört att det är samma men jag har inget som styrker uttalandet.) Hernia har dessutom ett NW-lim som är gjort för enbart NW-tapeter om jag inte minns helt fel.
Hittade detta på nätet:
Hernia 1870 - Papperstapeter
Hernia Vinyl- och vävlim - Vinyl- ,sjögräs- , mocka-, velour- och textiltapeter
Hernia NW - Nonwoven-tapeter
Samtliga dessa klister är färdigblandade vilket ger ett jämnt och lättarbetat klister med minimalt med vatten.
Det finns några prisuppgifter på 1870 (Googla) men det skiljer otroligt mycket på 15 l !
Hernia 1870 - Papperstapeter
Hernia Vinyl- och vävlim - Vinyl- ,sjögräs- , mocka-, velour- och textiltapeter
Hernia NW - Nonwoven-tapeter
Samtliga dessa klister är färdigblandade vilket ger ett jämnt och lättarbetat klister med minimalt med vatten.
Det finns några prisuppgifter på 1870 (Googla) men det skiljer otroligt mycket på 15 l !
Redigerat:
Tack så mkt! tänk så lite jag vet om det här egentligen.. 
Klicka här för att svara