1 176 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hemsnickrat kök
Vi har precis flyttat in och behöver komplettera med ett extra skåp i köket. Kruxet är att köket är ett riktigt hemmabygge och jag undrar därför om det finns någon här som kan tipsa om någonstans man kan köpa vita skåpstommar och obehandlade furuluckor? Vi vill ha ett bänkskåp och ett väggskåp (60 breda), bänkskåpet ska ha utdragbara lådor, inga dörrar. Väggskåpet får gärna ha vitrinluckor (nu blev jag osäker, kan man ha 2 luckor på ett 60-skåp?).
Kanske lite för mycket detaljer...
Jag har kollat på alla stora köks-kedjors hemsidor, men furu är svårt, obehandlat verkar omöjligt?
// Kristina
Kanske lite för mycket detaljer...
Jag har kollat på alla stora köks-kedjors hemsidor, men furu är svårt, obehandlat verkar omöjligt?
// Kristina
Hör med ett snickeri! dom brukar kunna lösa det mesta på kundens önskemål.
Billigt-nja
Billigt-nja
Tack för tipsen! Jag hittade dock till slut skåpstommar på ikea, av alla ställen, så det löser sig ändå!
Dörrarna ta vi nog snickarhjälp till, men antagligen i stockholmstrakten (jag är ju en sån där typiskt stockholmare som glömmer berätta var jag söker...).
Kristina
Dörrarna ta vi nog snickarhjälp till, men antagligen i stockholmstrakten (jag är ju en sån där typiskt stockholmare som glömmer berätta var jag söker...).
Kristina
Klicka här för att svara