Hej!
Har en fundering hur det funkar med att koppla in hemmabatteri som blivt så väldigt poppulärt.
Om jag har ett batteri på 15 kwt med inverter 1 fas 240 volt ut Kopplar jag då den på en av de 3 inkommande faserna från nätet ?
 
Utan att vara insatt tycker jag att det borde fungera som med solpanelerna.
Att likströmmen omvandlas till 3 faser.
Annat vore konstigt i min mening.
 
Är det lägre effekt så är enfas inte ovanligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.