821 läst ·
2 svar
821 läst
2 svar
Hemlarm Galaxy
Hej, har ett äldre larm installerat i min villa som jag vill få igång. Galaxy G2 20.
Jag vill komma in i servicemenyn och har en 6-siffrig kod till detta. När jag trycker in servicekoden så står det att ytterligare kod krävs. Tacksam för hjälp här.
Jag har precis som något tidigare inlägg här problem med att den larmar om överföringsfel SMS eftersom jag inte har någon fast telelina kopplat till larmet längre och vill ta bort denna funktion. opt 56/17?
Jag vill komma in i servicemenyn och har en 6-siffrig kod till detta. När jag trycker in servicekoden så står det att ytterligare kod krävs. Tacksam för hjälp här.
Jag har precis som något tidigare inlägg här problem med att den larmar om överföringsfel SMS eftersom jag inte har någon fast telelina kopplat till larmet längre och vill ta bort denna funktion. opt 56/17?
Hittade en prog manual, kanske felA Arestål skrev:Hej, har ett äldre larm installerat i min villa som jag vill få igång. Galaxy G2 20.
Jag vill komma in i servicemenyn och har en 6-siffrig kod till detta. När jag trycker in servicekoden så står det att ytterligare kod krävs. Tacksam för hjälp här.
Jag har precis som något tidigare inlägg här problem med att den larmar om överföringsfel SMS eftersom jag inte har någon fast telelina kopplat till larmet längre och vill ta bort denna funktion. opt 56/17?
https://www.google.com/url?sa=t&sou...QQFnoECCkQAQ&usg=AOvVaw2OSqH38e7qBB0cjYW2erdU
Hejsan!
Galaxy larm är ett av dom bästa du kan skaffa, dom säljs förfarande och vissa av modellerna har riktigt hög säkerhetsklass (försvartet använder dem bland annat)
Det är samma programmeringsmanual till alla de gamla modellerna, menysystemet är detsamma.
Det ska finnas en blå bygel på de flesta kort, om du hakar av den så blåser du allt vad programmering heter och den blir fabriksåterställd.
Galaxy larm är ett av dom bästa du kan skaffa, dom säljs förfarande och vissa av modellerna har riktigt hög säkerhetsklass (försvartet använder dem bland annat)
Det är samma programmeringsmanual till alla de gamla modellerna, menysystemet är detsamma.
Det ska finnas en blå bygel på de flesta kort, om du hakar av den så blåser du allt vad programmering heter och den blir fabriksåterställd.
Klicka här för att svara