Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Har nu köpt en Telldus Duo. Initialt bara för att leka lite, jag antar att användningsområden dyker upp allteftersom :) Kör på en raspberry pi.

Den omedelbara frågan som dyker upp är ju förstås vilket system man skall köra ovanpå telldus core?

Kikade lite på lite olika lösningar och fastnade för OpenHAB. Är det någon annan som kör denna och har lite erfarenheter eller tips?
 
Ser nu att det redan finns ett delforum för just sådana här frågor :o
 
Japp, Släcker och låser här
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.