Har nu köpt en Telldus Duo. Initialt bara för att leka lite, jag antar att användningsområden dyker upp allteftersom

Kör på en raspberry pi.
Den omedelbara frågan som dyker upp är ju förstås vilket system man skall köra ovanpå telldus core?
Kikade lite på lite olika lösningar och fastnade för OpenHAB. Är det någon annan som kör denna och har lite erfarenheter eller tips?