Ikea slutade ju som bekant med sina heltäckande diskbänkar för något år sedan, men nu hörde jag ryktas att de inför det nya katalogsläppet ska börja med det igen - någon som vet något om det? På kundservice hade de ingen information "ännu"...

Jodå, det ryktet har jag oxå hört... Det jag hört är Augusti.... Det enda mått jag hört är att hoarna passar i ett 60skåp och att diskänken är 120 cm lång.

De heter Boholmen och finns faktiskt redan nu att beställa. Måttet är 120 x 62 cm och det är en ho. Finns höger- och vänstervänd (faktiskt två olika bänkar, ej vändbar som övriga i Boholmen-serien).

Var hittar du den? Finns inte på hemsidan, vad jag kan se...

snabbdisk skrev:
Var hittar du den? Finns inte på hemsidan, vad jag kan se...
Gå till IKEA och fråga får du se. Den säljstartas i katalog i augusti, men finns i systemet hos varuhusen och på centrallagret redan nu.

Aha... du har ingen prisuppgift eller annan spännande info, i väntan på nästa tur till Ikea?

Obs. Vi kan sälja dom över disk, men problemet är att dels är plåten av dålig kvalitet (tunn) plus att anpassningen inte fungerar vare sig för höger eller vänsterställning. Dom senaste leveranserna har q-stoppats (säljstoppats) pga att anpassningen till skåp under ej fungat.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.