M Marcus Allaskog #1 Medlem · 1 inlägg 8 feb 2025 13:51 Marcus Allaskog Medlem 1 inlägg 8 feb 2025 13:51 #1 Hej som tråden lyder så vill jag sätta dit 2 balofixer så jag kan plocka bort vasken under tiden. Dock måste vattnet till tvättmaskinen fortfarande vara igång vart på bilden hade ni gjort det? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #ballofix #installera #villa
Hej som tråden lyder så vill jag sätta dit 2 balofixer så jag kan plocka bort vasken under tiden. Dock måste vattnet till tvättmaskinen fortfarande vara igång vart på bilden hade ni gjort det?
fahlis #2 Medlem · Västra Götaland · 1 942 inlägg 8 feb 2025 14:02 fahlis Medlem Västra Götaland 1 942 inlägg 8 feb 2025 14:02 #2 Någonstans längs de rödmarkerade ledningarna. Försök att utnyttja befintliga kopplingar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någonstans längs de rödmarkerade ledningarna. Försök att utnyttja befintliga kopplingar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder