Jag ska installera golvvärme och undrar om det är någon som har erfarenhet av eller hört talas om Heatup, har dem bra produkter?
 
Verkar vara ganska nystartat (2018) med låg omsättning (ca 10milj) -19
Hemsidan var väl lite "trist" med lite lite info om själva företaget.
Så det kan kanske bli svårt med referenser....
Men det behöver ju inte vara dåligt för det, men alltid en risk i framtiden med garantier osv om det inte finns kvar....gentemot mer etablerade kända märken.
Är dom billiga i jämförelse?
 
J Jörgen Ö skrev:
Verkar vara ganska nystartat (2018) med låg omsättning (ca 10milj) -19
Hemsidan var väl lite "trist" med lite lite info om själva företaget.
Så det kan kanske bli svårt med referenser....
Men det behöver ju inte vara dåligt för det, men alltid en risk i framtiden med garantier osv om det inte finns kvar....gentemot mer etablerade kända märken.
Är dom billiga i jämförelse?
Ja men precis, det känns ju lite mer som ett osäkert kort. Jag har fått priset av en installatör med bra rykte och det är under halva priset i jämförelse med priset på materiel från en annan installatör som räknat med produkter från LK.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.