Försöker hitta någon motsvarande modell på min Harvia bastukamin som är daterad 1992, tänker främst om det finns någon form av instruktionsbok eller vägledning som skiljer sig från dagens. Skylten är ju skriven på Finska, med ev. förkortningar som inte tolereras av Google translate t.ex....
Är måttad till cirka höjd 74 cm, bredd 43 cm, djup 50 cm. Har inte kunnat hitta några höj och sänkbara ben på den som tydligen ska finnas på andra modeller som säljs idag av den storleken.
Är måttad till cirka höjd 74 cm, bredd 43 cm, djup 50 cm. Har inte kunnat hitta några höj och sänkbara ben på den som tydligen ska finnas på andra modeller som säljs idag av den storleken.
Har du inte bild av hela kaminen. Model 16 finns i dagens katalog, men vet inte om den er lik den du har. Teksten anger bara säkerhetsavstånd, produksjonsår(valm.vuosi) , bränsle:ved , nominell effekt 16kw och hänvisnkng till ngt regulativ/dokument från inrikesminksteriet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Upptäckte att jag har blixten från helv*tet i min telefon, men så här ser schabraket ut iaf.D drsakke skrev:
Jag har hittat samma aggregat som jag tänker köpa om det är tillräckligt kraftfullt. Vet du som började den här tråden för ett par år sedan, något mer om ditt? Jag letar också efter motsvarande modell idag och hittar inte.
Klicka här för att svara