Jag ska utöka mitt sortiment av tvingar och har sneglat på Haromac (tyska tvingar som säljs av Hornbach) Är det någon på forumet som har erfarnhet av dessa? (Det är framförallt de lite längre, typ 120 x 1000, som är av intresse)
//Martin
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.