Har några veckor kvar tills jag kan gjuta plattan till min friggebord. Nu börjar temperaturerna sjunka rejält även i södra Sverige och jag undrar hur jag skall göra. Blandar själv i tombola, skall man börja så tidigt som möjligt på morgonen så det hinner börja brinna rejält tills solen går ner? Brinner betongen så länge det är plusgrader? Hur gör jag om det är risk för nattfrost? Jag har inte tillgång till varmvatten.
/Anders