hejsan tänkte sätta upp nät runt min trädgård så jag kan ha hunden lös på gården men om man kollar på priser så gör det ju ätt så mycket om man ska gunnebo eller harald nyborgs så jag tänkte höra om det fins någon här ute i junglen som har testat detta.. mvh Tobbe
 
Öb har grönt plastat. Helt ok kvalite bra mycket billigare än gunnebo.
 
Jag har satt fårstängsel dvs med rejält stora rutor. Därefter har jag planterat bokplantor som växer så att häckarna så småningom döljer fårstängslet. Stolparna i trekantsjärn och gjutna. Gör du jobbet själv blir det inte dyrt - själva stängslet kostar under 200 kr för 20 m.
 
santos skrev:
Öb har grönt plastat. Helt ok kvalite bra mycket billigare än gunnebo.
hur högt är det nätet då???? vill gärna ha 110-120 högt mvh Tobbe
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.