Vi håller på och bygger med HM-hus så vi är naturligtvis rätt partiska vid det här laget. Men en av anledningarna att vi valde HM var att alla vi talat med som byggt HM-hus är mycket nöjda. Kalkylerna håller och kvalitén och standarden är i paritet med Willa Nordic enligt en kvalitetsansvarig vi talat med. Ingen modulbyggare vi frågat har kommit i närheten prismässigt heller för vårt hus. ;D
 
F
Dom verkar vara riktigt bra! Trist att dom bara håller till i Göteborgsregionen ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.