1 990 läst ·
11 svar
2k läst
11 svar
Har ni skaffat avfallskvarn ? År ni nöjda?
Jag blev lite mindre lite mindre nöjd med min kvarn idag när jag körde ner en låda
med gelehjärtan, jag kunde givetvis bara slängt dom eller ätit dom, det är nog
det svåraste som jag kört ned någon gång.
Efter 3-4 minuter låg dom fortfarande kvar och bara studsade runt, får försöka
imorgon och se om dom hunnit bli lite mörare!
med gelehjärtan, jag kunde givetvis bara slängt dom eller ätit dom, det är nog
det svåraste som jag kört ned någon gång.
Efter 3-4 minuter låg dom fortfarande kvar och bara studsade runt, får försöka
imorgon och se om dom hunnit bli lite mörare!
Ja,barnens överblivna lördagsgodis har vi testat att köra i kvarnen, men nope, fungerar inte bra alls, det är otroligt svårt att få iväg, det är för segt och för lätt.
Men tamejtusan allt annat åker ner, jag undrar också hur vi klarade oss BK (Before Kvarn).
Men tamejtusan allt annat åker ner, jag undrar också hur vi klarade oss BK (Before Kvarn).
När jag va i USA va det ju nästan standard, en kul grej. Hade gärna satt in en i det nya köket, men blir svårt att ha ett lådskåp underdiskbänken då. De verkar ju ta lite plats.
Sen blir det väl att man bara får tömma trekammarbrunnen oftare
Sen blir det väl att man bara får tömma trekammarbrunnen oftare
Stockholm vatten tillåter avfallskvarn i Stockholms stad och Huddinge kommun så där är det bara att ösa på.
Däremot blir det lite trickigare med sophanteringen. Har mann kompost får man i vissa kommuner lägre sophämtningstaxan. Men om man slänger det i avfallskvarnen istället för på komposten då?
Däremot blir det lite trickigare med sophanteringen. Har mann kompost får man i vissa kommuner lägre sophämtningstaxan. Men om man slänger det i avfallskvarnen istället för på komposten då?
Produkter som diskuteras: "kompost"
Kompost 200 liter mörkgrå Biolan
Effektiv året-runt-kompostering
6 205 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden