Hej!
Både min KA och sprängaren menar att jag ska ta en "byggherreförsäkring". Någon som undersökt saken? T ex Sprängaren menar att hans försäkring inte går in och ersätter skada om alla reglementen har följts och att det ändå sker något med t ex ett hus i närheten vid sprängningen. Då faller tydligen ansvaret på byggherren :o Har ni andra byggherreförsäkring? Vad kostar det och var skaffar man? ???
mvh/stenhus05
 
OK, slappt av mig att inte anv den utmärkta
sökmotorn 8). Hittat svaret på min fråga...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.