Hej!
Både min KA och sprängaren menar att jag ska ta en "byggherreförsäkring". Någon som undersökt saken? T ex Sprängaren menar att hans försäkring inte går in och ersätter skada om alla reglementen har följts och att det ändå sker något med t ex ett hus i närheten vid sprängningen. Då faller tydligen ansvaret på byggherren Har ni andra byggherreförsäkring? Vad kostar det och var skaffar man? ???
mvh/stenhus05