Hej!

Beställde lite prylar från http://www.smartoutlet.se/ för en tid sedan sedan. Orderstatus är fortfarande behandlas. Telefonnumret saknar abonnent... :surprised: Bolaget bakom verkar vara Teamson Nordic AB. De ska finnas vi Strömpilsplatsen i Umeå.

Finns det någon som vet något om detta företag? Någon umebo kanske vet om företaget finns kvar?

Billigt! Men har du inget DollarStore i närheten istället?

Med vänlig hälsning, fremax

fremax fremax skrev:
Billigt! Men har du inget DollarStore i närheten istället?
Dollarstore finns och brukar ibland användas. Dock tror jag inte de har Yes/Fairy för 22:22 kr/liter. Billigaste jag hittat är annars faktiskt Coop på dryga 34 kr/liter. :)

Hur som helst löste det hela sig på bästa sätt. Strax efter jag gjort inlägget ovan kom ett mailsvar om att prylarna var på väg och nyss packade jag upp kartongen. Allt var helt enligt beställning och jag har egentligen inget alls att anmärka på. Leveranstiden var inte blixtsnabb men på intet sätt anmärkningsvärt lång heller.

Det var bara det "obefintliga" telefonnumret som triggade mina varningsklockor men falsklarm denna gång. Har meddelat dom att numret ej fungerar men inte fått någon återkoppling på det.

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Strax efter jag gjort inlägget ovan kom ett mailsvar om att prylarna var på väg och nyss packade jag upp kartongen.
Och igår kväll kom ett mail med rubriken "Din beställning hos Smartoutlet.se är på väg!"... :crysmile::thinking::rofl:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.