D
Bygger badrum. Körde en sån här upp genom spånskivan i golvet. Den har diameter 125mm.

är det ok?

har läst att man kan köra vanligt avloppsrör med diameter 110.
 
  • WC-anslutning på 88,5 grader från Uponor, avsedd för inomhusavlopp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är helt ok, med 110 rör så får du köpa till en liknande bit då stolen inte går ner i ett sånt rör.
Möjligen att du ska kolla med tätskiktstillverkaren om du ska ha klinker då manschetterna är gjorda för 110 rör men dom där funkar också...

Matta då är det helt lugnt, då halsar man mattan över röret och får en krage av matta upp på röret
 
D
Jag ska köra klinkers.

kommer jag kunna köra en excentrisk muff?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.