Är fyrkantsbrickan lös gör den ingen nytta längre, men inte helt fel som andra säger går det att få korn på andra sidan väggen. Du vet kanske inte vad muren står på, kan vara berg som lutar och en form av avhåll mellan vägg och berg vid bygget av huset.
Du får lossa muttrarna, dom är låsta mot varandra och känna på bulten om den är lös. Slå inte på den då kan ev puts på utsidan bli ett stort hål. Bäst då att med en rondell kapa den en bit in i väggen på insidan och putsa/spackla hålet som blir.

