Eftersom jeg helt plötsligt går med handen i gips har frågan om en diskmaskin dryftats i väldigt bestämda ordalag av hustrun. Vi såg för en tid sedan på en Miele och blev förälskade i deras besticklåda där man lägger besticken istället för att ställa dem, precis som det brukar vara på större diskmaskiner. Haken är förstås att Miele är så fräcka att de vill ha *betalt* för sina produkter..! Känner nån till nåt annat märke som också har anammat den här besticklådelösningen och som ligger lite längre ned på prisstegen eller måste jag svälja förtreten och hosta upp?
 
Menar du en sådan som är längst upp i diskmaskinen, som ett eget plan där man lägger besticken? Sådan har andra än miele, vi har en på jobbet och det är inte en miele. Jag kan kolla upp märket om du vill.
 
Precis en sån jag menar. Tack för hjälpen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.