K Karla76 #1 Medlem · Örebro · 10 inlägg 28 jan 2009 16:08 Karla76 Medlem Örebro 10 inlägg 28 jan 2009 16:08 #1 Hej Vi funderar på att bygga ett Fiskarhedenhus i Örebro. Någon som kan rekomendera firmor för vvs, el, snickeri eller en firma som kan stå för allt. Tips mottages tacksamt!
Hej Vi funderar på att bygga ett Fiskarhedenhus i Örebro. Någon som kan rekomendera firmor för vvs, el, snickeri eller en firma som kan stå för allt. Tips mottages tacksamt!
bumpaberra #2 Medlem · ÖREBRO · 650 inlägg 29 jan 2009 12:12 bumpaberra Medlem ÖREBRO 650 inlägg 29 jan 2009 12:12 #2 Har skickat PM till dig!