9 587 läst ·
20 svar
10k läst
20 svar
Hänga upp hängande fåtölj i taket
Aha men då fattar jag, tack!Demmpa skrev:
Hittade skiten nu till slut, det var att det var ett mellanrum mellan skivan och bjälken som gjorde att jag missade den först.
Tak så mycket alla som svarat!
Redigerat:
När jag letar efter en regel bakom (helst lite mjukare) material, försöker jag trycka/slå in en nål genom materialet. Då känner man direkt om det finns något bakom skivan eller om det är tomt. Hålet blir så litet att det nästan inte syns.
I TS fall är det lite svårare, men försöker han pricka mellan glespanelen, borde han precis känna om det finns en regel efter ca 4 cm.
I TS fall är det lite svårare, men försöker han pricka mellan glespanelen, borde han precis känna om det finns en regel efter ca 4 cm.
Bra tips med nål. Då slipper jag spackla och måla nästa gång...harry73 skrev:
När jag letar efter en regel bakom (helst lite mjukare) material, försöker jag trycka/slå in en nål genom materialet. Då känner man direkt om det finns något bakom skivan eller om det är tomt. Hålet blir så litet att det nästan inte syns.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden