Hej!

Handtaget till vår altandörr sitter väldigt löst och lossnar när man drar i det. Inte från skruvarna utan själva handtaget från ”vredet”.

Går det att byta endast handtag (billigt) eller behöver man lossa hela grejen och byta?
 
Redigerat av moderator:
Har du tittat på dörrbladet? Det bör sitta dom skruvar som håller handtaget där. Ta en bild på dörrbladet och posta här.
 
Du byter hela det låsbara handtaget.
Däremot finns det produkter som är lite billigare än andra tex BG790 höger.

Jag rekommenderar att du tar bort bilderna eller censurerar dom då nyckelnummret är synligt (det är allt som krävs för att göra en nyckel till ditt hem.
 
  • Gilla
MasMats och 1 till
  • Laddar…
P
Låsringen som håller handtaget i huset har förmodligen lossnat eller gått sönder,skruva lös från dörren så ramlar delarna säkert ut:)
 
Ok tack för input, verkar som mods plockade ner bilder redan!
 
Jag anmälde inlägget och moderatorn var snabb.
Tyvärr ligger dom kvar bland dina bilder så kontakta en admin och be dom ta bort bilderna

Edit: nu kan jag inte se bilderna längre
 
Redigerat:
  • Gilla
Stefan Bengtsson och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.