Alltså handtaget på utsidan av en fönstershoppa /altandörr.. Vart skaffar man sånt eller hur gör man?
Behöver ett handtag för att öppna o stänga altandörren utifrån, bara låsbart inifrån.
Alla handtag jag hittat har ju den där pinnen, måste ju finnas handtag med bara ett hål att ta emot pinnen i. Fattar nån vad jag menar? Sitter ju gamla skrotiga handtag på nu så det måste ju finnas nånstans..
Behöver ett handtag för att öppna o stänga altandörren utifrån, bara låsbart inifrån.
Alla handtag jag hittat har ju den där pinnen, måste ju finnas handtag med bara ett hål att ta emot pinnen i. Fattar nån vad jag menar? Sitter ju gamla skrotiga handtag på nu så det måste ju finnas nånstans..
Ja jag har kollat, men fattar nog bara inte. På handtaget på insidan sitter det ju en tapp/pinne som går genom dörren o sticker ut på utsidan.. Då kan jag ju inte gärna ha ett handtag med pinne där också.. Kollat Beijer, byggmax, Jemfix.. Men gissar bara med pinne. För pinnarna att ta loss kanske?E etompau skrev:
Klicka här för att svara