Vrid upp fönstret, lås det/ fäll ner handtaget. Smörj med fett på låskolvarna som går ut från karmen, och lite fett i hålen där kolvarna kommer ut. Lås och lås upp några gånger. Upprepa vid behov, lycka tillJ jamaica skrev:
Klicka här för att svara