C calle_z #1 Medlem · 3 inlägg 23 aug 2006 09:10 calle_z Medlem 3 inlägg 23 aug 2006 09:10 #1 Jag undrar om det kan räcka med en rejäl vattenburen handdukstork typ: http://www.moraarmatur.se/nyhemsida/bilder/handdukstork_xl.jpg för att hålla värmen i ett badrum på 3,3 kvadrat?? Vore skönt att slippa radiatorn i ett så litet badrum. Calle
Jag undrar om det kan räcka med en rejäl vattenburen handdukstork typ: http://www.moraarmatur.se/nyhemsida/bilder/handdukstork_xl.jpg för att hålla värmen i ett badrum på 3,3 kvadrat?? Vore skönt att slippa radiatorn i ett så litet badrum. Calle
A ankan35 #2 Medlem · 286 inlägg 23 aug 2006 10:11 ankan35 Medlem 286 inlägg 23 aug 2006 10:11 #2 Det är tänkt att de ska ersätta radiatorn, ska inte behövas både och.
J jessica #3 Medlem · 1 058 inlägg 23 aug 2006 11:19 jessica Medlem 1 058 inlägg 23 aug 2006 11:19 #3 Ja du klara dig på handdukstorken på den ytan.. enligt min mening