Har aldrig varit i behov av handdukstork, men nu skall vi bygga ut och undrar därför om detta är något som folk uppskattar vid ev försäljning?
Värdeökning?
Tycker man får lägga en hel del för att få någon som är snygg.
Vi kommer att ha vattenburen golvvärme (bergvärme)

Bygger/renoverar du huset för att sälja det?

Sätt in en handdukstork om du vill ha det, annars avstå.
Det är ju en sådan liten grej så det påverkar knappast ett framtida försäljningspris.

Handdukstork känns nästan som en obligatorisk inredningsdetalj nu för tiden. Den hjälper dessutom till med uppvärmningen av badrummet. Jag har själv sedan länge en elektrisk i badrummet och vill inte vara utan den. Snygg också tycker jag.

Om ni ska ha golvvärme skulle jag skippa det. Värdeökning omärkbar gissar jag.

Handdukstork är väldigt bra, speciellt på sommaren då det är väldigt fuktigt och handdukarna har svårt att torka. Då har man kanske inte heller golvvärmen på, men man kan köra torken på låg effekt. Har du golvvärme behöver du kanske inte ha den vattenburen, utan enbart köra på elpatron och starta när det behövs. Det är dessutom alltid skönt att ha varma handdukar när man ska torka sig. Det finns timers nu där man kan ställa in vilka tider den ska gå igång. Så om du alltid duschar vid samma tid kan du få varma handdukar varje gång :P

Tack för era svar.
Då skiter jag i det 😜

Thiasvovve skrev:
Tack för era svar.
Då skiter jag i det 😜
Du kan ju alltid förbereda för att sätta en eldriven om du skulle ångra dig.

• Gilla
Henri och 1 till
  • Laddar…
Helt och hållet utifrån intressenternas krav på vad de vill köpa. ;)

• Gilla
Music Man
  • Laddar…
Krilleman
Det finns ju tillbehör att köpa så du kan driva en handdukstork med el på sommaren och köra den på värmesystemet under vintrarna!

• Gilla
Music Man
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.