Medlem
· Västra Götaland
· 789 inlägg
Mamma gick bort för några veckor sen och jag håller på att fixa iordning hennes hus och tomt. Det är riktigt nedgånget, men vi ska nog få ordning på det!
Hon har ett växthus med trasiga rutor. Glaset är ju billigt att reparera och huset i övrigt är i fungerande om än slitet skick. Se bilder.
Fråga: Är det någon mening att lägga ut detta på "Hämtas/Skänkes"-annons, eller är det bara att slänga?
Jag vill alltså inte ha något betalt, bara att någon kommer och monterar ner och hämtar det (finns i Borås om någon här är intresserad).
Hon har ett växthus med trasiga rutor. Glaset är ju billigt att reparera och huset i övrigt är i fungerande om än slitet skick. Se bilder.
Fråga: Är det någon mening att lägga ut detta på "Hämtas/Skänkes"-annons, eller är det bara att slänga?
Jag vill alltså inte ha något betalt, bara att någon kommer och monterar ner och hämtar det (finns i Borås om någon här är intresserad).
Medlem
· Västra Götaland
· 789 inlägg
Kag köpte ett liknade förra året. Dör var det visserligen bara någon enstaka ruta som var trasig. Nu är det ju dessutom rätt säsong, jag tror att du får snabbt svar om du lägger ut det för 500kr.
Medlem
· Västra Götaland
· 789 inlägg
Har kollat med maken och han är dessvärre upptagen varje helg ett bra tag över och jag löser det nog inte själv med nedmontering och släpkörning. Mao får jag nog hoppa över detta. Men tack för erbjudandet.andreascarlsson skrev:
Klicka här för att svara