Hej skulle behöva input från bättre vetande. Ska borra hål i en källarvägg för matning av ett uterum, tre 16 rör/slangar för två infravärmare och en övrig. Rören går horisontellt efter hålen i källarväggen. Hur skulle ni göra håltagningen, hålen bredvid eller över varandra? Med tanke på rimliga böjar och det estetiska? Med vänlig hälsning, Ulf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.