Hej skulle behöva input från bättre vetande. Ska borra hål i en källarvägg för matning av ett uterum, tre 16 rör/slangar för två infravärmare och en övrig. Rören går horisontellt efter hålen i källarväggen. Hur skulle ni göra håltagningen, hålen bredvid eller över varandra? Med tanke på rimliga böjar och det estetiska? Med vänlig hälsning, Ulf