1 601 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Håltagning i källare för fiber
Hej!
Jag har precis flyttat till hus och ska få fiber installerat, förmodligen redan imorgon. Dike osv är grävt - ca 40cm djupt - och jag vill dra in fibern i källaren.
Huset är från 80-talet och på det djupet (40cm) ligger det platonmatta utanpå betongen.
Är det OK att gå rakt igenom den eller ska jag göra hålet ovanför? (Närmare taket i källaren)
Tack för svar!
Jag har precis flyttat till hus och ska få fiber installerat, förmodligen redan imorgon. Dike osv är grävt - ca 40cm djupt - och jag vill dra in fibern i källaren.
Huset är från 80-talet och på det djupet (40cm) ligger det platonmatta utanpå betongen.
Är det OK att gå rakt igenom den eller ska jag göra hålet ovanför? (Närmare taket i källaren)
Tack för svar!
Klicka här för att svara
